.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک عروسی در سلمان شهر به عزا تبدیل شد
شمال نیوز: ناگهان و خیلی سریع در لحظه‌ای از پشت سر با کشیدن کارد به وی یورش برده و چند ضربه‌ کاری به پهلو و گردن او می‌زند و در نهایت با ضربه کاردی که به گردن مقتول وارد می‌آید حلق و شاهرگ اصلی شریانی گردن او به شدت پاره شده و در کوتاه‌ترین لحظه این مرد که قوی هیکل و ورزشکار بود
یک عروسی در سلمان شهر به عزا تبدیل شد

شمال نیوز: پسر کینه‌ای شوهر عمه ورزشکار خود را با ضربات چاقو در مراسم عروسی به قتل رساند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، در هفته گذشته در ابتدایی‌ترین ساعات شب در حالی که همه چیز مهیای برگزاری یک جشن عروسی در یکی از شهرهای غرب مازندران بود و همه مدعوین از این رویداد شاد بودند، رقم خوردن یک حادثه شوک برانگیز همه شادی‌ها را در این جشن به تلخی کشاند و چهره یک جشن عروسی با شادی‌هایش در یک چشم بر هم زدن به عزا تبدیل شد.
 
حدود ساعت 20:20 شب در یک تالار برگزاری جشن عروسی در حاشیه سلمان شهر (متل قو) واقع در غرب مازندران و در حالی که همه چیز مهیای برگزاری یک جشن شاد برای رفتن 2 جوان به خانه بخت بود و میهمانان یکی یکی وارد تالار می‌شدند و همه‌ فامیل و آشنایان با هم دیدار تازه می‌کردند، می‌گفتند و می‌خندیدند، کسی حتی در خیال خود نیز نمی‌توانست فکر کند لحظاتی دیگر این جشن شاد به عزا تبدیل می‌شود.
 
حسن محمدزاده سقاواز حدود 30ساله متاهل و دارای 2 فرزند متولد، اردبیل و حدود 15 سالی است که در سلمان شهر ساکن شده و حرفه‌‌اش ساخت و ساز بود به همراه همسر و 2 فرزندش وارد کوچه‌ای در محله کراتکوتی یکی از روستاهای بخش سلمان‌شهر در جنوب محله جمشید‌آباد شده و حین پارک ماشین خود به همسر و فرزندانش اطلاع می‌دهد که به داخل تالار بروند و پس از این‌که همسر و فرزندان حسن از او جدا شدند وی که از رزمی‌کاران مطرح و مقام‌دار استان و کشور نیز بوده است بعد از پارک خودروی خود به مقابل در تالار رسیده و بعد از احوال‌پرسی به عنوان شوهر عمه داماد کنار درب برای خوشامدگویی می‌ایستد.
 
بنابر اظهار شاهدان ضارب (ح.ش) که حدود 21 ساله است برادر داماد و برادرزاده همسر حسن است و گویا از قبل نیز این 2 با هم اختلاف نظری داشته‌اند، به سردی با یکدیگر احوال‌پرسی می‌کنند و (ح.ش) پس از ایستادن شوهر عمه در کنار درب و در حالی که اطرافش کسی حضور نداشته از او فاصله گرفت و به داخل تالار حرکت کرد و به نحوی که معلوم نیست چرا به این شکل و شدت به حسن حمله‌ور شده است!
 
ناگهان و خیلی سریع در لحظه‌ای از پشت سر با کشیدن کارد به حسن یورش برده و چند ضربه‌ کاری به پهلو و گردن او می‌زند و در نهایت با ضربه کاردی که به گردن حسن وارد می‌آید حلق و شاهرگ اصلی شریانی گردن او به شدت پاره شده و در کوتاه‌ترین لحظه این مرد که قوی هیکل و ورزشکار بود در برابر دیدگان فامیل و میهمانان حاضر در عروسی که با کمی فاصله متوجه ماجرا شده بودند، تسلیم مرگ شد.
 
بنابراین اظهار شاهدان ضارب که با این عمل بسیار مضطرب بود به سرعت از مهلکه گریخت و دیگر کسی او را ندید و کسی نمی‌داند انگیزه او برای این عمل چه بوده است!
 
بنابر گفته برخی از کسانی که (ح-ش) را می‌شناسند پس از وقوع این قتل حدود ساعت 21 جمعه شب 22 شهریورماه اتفاق افتاد ضارب که هم‌اکنون متواری است حدود ساعت 30 دقیقه بامداد در کنار خیابان اصلی در سلمانشهر و در حالیکه یک کوله پشتی بر دوش داشته و با دستپاچگی در حال گرفتن ماشین و رفتن به سمت چالوس بوده است دیده شد و از این پس دیگر کسی او را ندیده است و از ابتدایی‌ترین ساعات وقوع جنایت تاکنون نیروهای ویژه پلیس آگاهی در جست‌وجوی او هستند.
 
با توجه به این‌که ضارب هنوز دستگیر نشده است و پرونده در ابتدایی‌ترین مراحل خود قرار دارد و دارای ابهامات بسیاری است تاکنون هیچ مقام مسئولی در خصوص این واقعه اظهار نظری نکرده است.
 
حسن محمدزاده (مقتول) از جمله جوانان نیک و بسیار زحمت‌کشی بوده که هیچ‌گاه سابقه شرارت نداشته است و ضارب به دلیل نسبت فامیلی و علم به این‌که از مقابل هرگز نخواهد توانست به او ضربه‌ای وارد کند از پشت به او حمله ور شده و او را به قتل رسانده است اما کسی از انگیزه و یا انگیزه‌های این اقدام جنون‌آمیز که موجب شد تا برادرزاده‌ای یک عمه و فرزندانش را بی‌سرپرست کند اطلاعی ندارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 شهريور 1392
طرف زده مرده رو لت و پار کرده رفته. بعد شما از بردن نام قاتل سرباز می زنی و اسمش رو مخفف میگی. دیگه گندشو در آوردین با این خبررسانی . داری چی رو کتمان می کنی ؟ می ترسی آبروی خانواده قاتل بره؟!!!!!!!!!
واقعا مسخره است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 30 شهريور 1392
بجای ح.ش قاتل اصلا اسمش را نمی زدید شمال نیوز خیلی سنگین بودید.
x 30 شهريور 1392
پلیس باید بگیرتش مثل سگ بکشنش درس عبرت بشه..خوانواده محترم مقتول مبادا دوتا فیلم هندی ببینین احساسی بشین دو سال دیگه رضایت بدین..بذارین درس عبرت بشه که ما وخانوادهامون از دست این جانیها در امان باشیم.خدا بیامرزه.
نا شناس 30 شهريور 1392
كاملا موافقم،هيچ دليلي براي اين مخفي كاري نمي بينم.
داود 30 شهريور 1392
آره دمت گرم.
حالا چرا ش م ر خ د ذ مینویسید .پدر بیامرز خوب بگو اسمشو دیگه .
نکنه داره آبرو داری میشه...
آفرین
نا شناس 29 شهريور 1392
قابل توجه كسي كه كامت اول را گذاشته
به اطلاع مي رساند طبق قانون قضايي كشور ، تا اعلام راي نهايي دادگاه مطبوعات اجازه افشاي نام متهم و يا مجرم را نداشته و اعلام نام به اعلام مراجع قانوني امكان پذير است .
اين موضوع به نظريه مدير سايت و يا هر كسي ديگر مربوط نمي شود.
با كمال احترام- كارشناس
نا شناس 29 شهريور 1392
بیچاره دو فرزندش معلوم نیست چند ساله باشند. جوانان ما هار شدند. دیروز جمعه در آبیاری درختان، ادره( تعطیل) بودم. کودکی هشت ساله در حال عبور از مسیر خودش بود، جوانی پانزده شانزده ساله با موتور وقتی کنار پسرک رسید با صدای وحشناکی برای ترساندنش ترمز گرفت....اینها همه به تربیت ما بر می گردد...
حسن 31 شهريور 1392
با سلام کارشناس محترم که مدعی کارشناس هستی مجاز نبودن برای زمانی هست که فرد تهمت و افترا به کسی روا داشته تا ثابت نشه مجاز نیست نه اینکه فردی توسط بستگانش به قتل برسه و اسمش را گذاشتن مجاز نیست باید هم اسمش وهم عکسش را میگذاشت تا توسط مردم شناسایی وزودتر پاسخ اعمال ناشایست خود را بگیرد که اینگونه ناجوانمردانه یک خانواده را داغدار کرداینها همان بل هم عزل هستند
نا شناس 31 شهريور 1392
بدبختي ما از همين آّبرو نبردن از دزدا و جنايتكارهاست .
ميدونن كه هر غلطي بكنن اسمشون فاش نميشه.
نا شناس 31 شهريور 1392
اون اقا قاتله رو باید دارش بزنند
ازاقوام حسن محمدزاده 11 مهر 1393
من واقعا به خاطر این اطلاع رسانی ممنوم ولی امیدوار بودم که اسمه خودشو خانوادشو بگین تا مردم بفهمن تا اینا رو از اطرافشون دور کننراستی نتیجه ی دادگاهیشم بذارین تا همه بسنجند کاری که باحسن کرده واقعا درمورد مجازاتش ناچیزه اونو باید مثه سگ بکشن.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.036 seconds.